Three Times A Keloid
Robert heeft een kleine keloïde aan zijn oor en een grote keloïde aan de achterkant van zijn hoofd die drie keer is verwijderd en terugkwam. Angela heeft vier gezwellen op haar hoofd en verstopt zich uit schaamte voor degenen van wie ze houdt.