Hard Knot Life
Jason heeft het vertrouwen en de motivatie verloren door het grote gezwel in zijn nek. Shawnell heeft meerdere mysterieuze bultjes op haar hoofd. Jim heeft een gezwel dat uit zijn neus steekt, waardoor hij moeilijk kan ademen.