Popping Popeye
Dr. Sandra Lee helpt Lisa, die een hoorn in haar achterhoofd heeft en vreest dat het kanker kan zijn. Victor heeft een bult in het midden van zijn borst, Chuck heeft een bult op zijn arm en tienerbroers hebben bijpassende bulten.