Every Rosacea Has Its Thorn
Dr. Sandra Lee helpt Patrick met enorme bulten die zijn neus bedekken. Aziza en Lauren zijn vrienden die zich over hun bijpassende polsknobbels hebben gehecht en Joe heeft een heuvel in het midden van zijn voorhoofd die eruitziet als een derde oog.