Out of the Ashes
Lauria Bible woont een 16e verjaardag logeerpartij bij van haar beste vriendin Ashley Freeman op het platteland van Oklahoma. Die nacht gaat het huis in vlammen op en verdwijnen de meisjes op mysterieuze wijze.