City of Angels
De vierentwintigjarige beginnend actrice Satara Stratton verdwijnt in Hollywood. In Tennessee is haar moeder Sharon Stratton wanhopig op zoek naar haar. Ze begint een zoektocht om Satara te vinden die haar diep in de louche kant van Hollywood brengt.