Long Lost Love
De 81-jarige Bob Harrod is dolgelukkig als hij na zestig jaar uit elkaar met zijn jeugdliefde trouwt. Maar dagen voordat zijn nieuwe bruid intrekt, verdwijnt Bob. De politie kan hem niet vinden en vindt al snel een sterk motief voor gemeen spel.