Stoer Sterk
In deze op country gebaseerde videoclip laat Buff de Bat-truck zien hoe sterk hij is, terwijl hij de schurken de stad uit sleept. Ook toont hij zijn kwetsbare kant terwijl hij mensen en dieren van Gotham redt.