Vliegende verstekeling
Alfie, de schattigste bewoner van de Batgrot, kruipt stiekem in Bam de Batmobile en veroorzaaks aandoenlijke chaos tijdens een missie om de Ducky Boot in de haven van Gotham tegen te houden.