Interview met een misdaadbestrijder
Batman bespreekt wat de Batmobile allemaal voor spektaculaire dingen kan doen tijdens een interview dat hij geeft op een autoshow in Gotham. Met indrukwekkende beelden van Bam in actie tijdens het redden van de stad.