The Hero
Larry toont zich, hoog in de lucht, en diep onder de grond, van zijn heldhaftigste kant. Wanneer Jeff probeert om Ricky Gervais tot klant te maken, worden zijn pogingen gesaboteerd door een nieuwsgierige ober.