The Safe House
Larry ontpopt zich tot een onwaarschijnlijk rolmodel voor mishandelde vrouwen. Richard Lewis' relatie met een rondborstige cabaretdanseres wordt op de proef gesteld. Leon overleeft een geval van identiteitsverwisseling.