Vow of Silence
Larry zoekt een excuus om niet naar een benefietavond te moeten, maar zijn leugens doen hem de das om. De hond van de Greenes krijgt geen galgenmaal. Larry gruwt van mensen die voorkruipen in de buffetrij.