In The System
Marshall komt aan in de gevangenis en verneemt dat enkele zeer belangrijke mensen weigeren hem vrij te laten, terwijl het gevaar op de loer ligt. Frances neemt een noodlottige beslissing. Copano en Harrington proberen de draad weer op te pakken.