Star-Tell-ite
Frances en Marshall proberen hun laatste voorraden paddenstoelen te kweken in de hoop dat hun plan werkt. Copano en Harrington, die Frances en Marshall in de gaten houden, komen in gevaar als ze geconfronteerd worden met een BMX-bende uit de buurt.