Lakeshore Limited
Marshall probeert New York te ontvluchten. Frances neemt haar baas Rick in vertrouwen over de paddenstoel. Rick stuurt haar naar Marshalls boerderij om meer te halen, maar dan loopt de situatie uit de hand.