Hellcat Ammo/Flamethrowers
Bob en Owen gaan op zoek naar munitie uit WOII voor een Hellcat-tank. Vervolgens verlichten de twee een speciale fotoshoot met vlammenwerpers uit WOII en het Vietnam-tijdperk.