Andrew Mayne: Ghost Diver
Meesterillusionist Andrew Mayne gaat proberen de eerste in zijn soort SHARK SUIT te creëren om de zintuigen van een grote witte haai te overwinnen en hem onzichtbaar te maken voor 's werelds meest perfecte roofdier.