Jaws of the Deep
Dr. Greg Skomal en het SharkCam-team keren terug naar Guadulaupe op zoek naar 's werelds grootste grote witte haai, Deep Blue. Tijdens hun missie zetten ze twee robotonderzeeërs in en wat ze vinden is erg opmerkelijk.