Middeleeuws festival
Clarence en zijn vrienden gaan naar het Aberdale Middeleeuwen Festival. Clarence denkt dat een Middeleeuws toneelstuk echt is en zweert ervoor te zorgen dat de "duistere", zwarte ridder, de prinses niet te pakken krijgt.