De Verloren Speeltuin
Wanneer de geliefde speeltoestellen van de Abberdaal Basisschool worden vervangen met veilige, saaie alternatieven, zoeken Clarence en de rest hun oude speeltoestellen in de legendarische Verloren Speeltuin.