Plant Papa's
Wanneer Juf Bakker de kinderen verdeeld om als ouder te dienen voor een plantje, leren Sumo en Clarence alles over goed ouderschap. Jef koopt liever speelgoed dan kunstmest en Chelsea en Kimby leren elkaar kennen.