The Separation Oscillation
Leonard gaat de confrontatie aan met de vrouw die hij op de Noordzee heeft gekust, in een poging om Penny gerust te stellen. En Sheldon probeert wraak te nemen in 'Fun with Flags' na de breuk met Amy.