The Convergence Convergence
Er breekt chaos uit in de laatste aflevering van het negende seizoen, wanneer de pas gescheiden ouders van Leonard (JUDD HIRSCH en CHRISTINE BARANSKI) en Sheldons streng religieuze moeder op bezoek komen.