The First Pitch Insufficiency
Howard is nerveus wanneer NASA hem vraagt om de eerste worp te gooien bij een wedstrijd. Ook proberen Leonard en Penny te bewijzen dat Sheldon ongelijk heeft wanneer hij zegt dat hij en Amy een beter stel zijn.