The Locomotion Interruption
In de seizoenspremière van het achtste seizoen gaan Leonard en Amy onverwacht op pad naar Arizona om Sheldon op te halen. Ondertussen heeft Penny een sollicitatiegesprek bij het bedrijf van Bernadette.