Closer Than You Think
Candiace Person wordt in haar huis vermoord en rechercheurs Homicide in Atlanta ontdekken bewijs dat haar moordenaar haar heeft achtervolgd voordat ze stierf. Nu moeten rechercheurs de rollen omdraaien en deze gevaarlijke moordenaar achtervolgen.