Young Cowboy Action Shooter's Winchester
Een Cowboy Action-schutter vraagt Gunsmoke een wedstrijd-Winchester te bouwen en daagt Jon uit tot een wedstrijd. Paige helpt een dierenbeschermer aan een speciale Smith & Wesson.