Helicopter Machine Gun/BMX Challenge
Het team bouwt een M16-machinegeweer voor een helikopter en reviseert een .44 Magnum voor een ex-pat. Een paar BMX'ers gaan met Rich een weddenschap aan voor enkele Colts uit 1911.