Winchester Truck Gun/Ducks Guns
Het team maakt van een Winchester het perfecte 'truckgeweer' en bouwt een telescoop voor een FN 5.7 voor een wedstrijdschutter. Kurt graveert cadeaus voor een liefdadigheidsactie.