Het Klinken Van De Bel
Nadat de groep door een onverwachte tegenspoed wordt verscheurd neemt Wirt de leiding en ontmoet Lorna een jonge vrouw die gedwongen wordt schoon te maken voor een gemene heks met een toverbel. Kunnen Wirt en Greg Lorna en zichzelf redden van het Kwaad?!