Gestoorde Liefde
Wordt 't landhuis van miljonair Quincy Enditcott geteisterd door een geest of wordt de thee Baron langzaam gek? Greg en Fred het Paard zoeken het uit! Wirt en Beatrice komen vast te zitten in een kast terwijl ze op zoek zijn naar geld.