Zware Tijden Bij Het Oogstfeest
Een lijster, Beatrice, biedt aan om Wirt en Greg naar Adèle van de Weiden te brengen, de goede dame van de bossen om ze te helpen thuis te komen. Maar als Wirt haar hulp weigert, brengt hij ze in de problemen op het jaarlijkse oogstfeest.