Don't Grumpy Stop
Deavan is van streek door het gebrek aan voorbereiding van Jihoon. Tim ruimt zijn huis op, in de hoop dat deze verhuizing zijn relatie zal redden. Ari komt aan in Ethiopië en is geschokt door haar nieuwe appartement. Jenny zet Sumit onder druk.