Never Stop Fighting
Sumit wordt een hoek in gedreven. Kenny en Armando krijgen verrassend nieuws. Ari's leven neemt een onverwachte wending. Deavan's trouwdag verloopt niet zoals ze zich had voorgesteld. Brittany maakt een dramatische keuze voor liefde.