Forgiven, Not Forgotten
Bini's familie is boos op Ari over haar toewijding om in Ethiopië te blijven. Deavan legt Jihoon een schokkend ultimatum voor. Tim vraagt Melyza's moeder om vergeving. Sumit is radeloos en neemt contact op met zijn broer.