Restaurant Wars
Best friends Phil "The Grill" Johnson and Sterling "Smitty" Smith are starting a new restaurant, and they’ve turned to Myron Mixon to decide the head chef. Three BBQ and grilling challenges will determine who will stand tall, and who will get Smoked!