Mississippi Queen
Mississippi BBQ champions Leslie Scott and Brooke Lewis have turned to Myron Mixon to settle their rivalry once and for all. Three barbecue and grilling challenges will determine who’s the "Queen of Mississippi Barbecue," and who will get Smoked!