Caveman Cook-Off
Whole-animal cooks Jeff "Rhino" Bannister and Arturo Ramon have turned to host Myron Mixon to settle their rivalry once and for all. Three BBQ and grilling challenges will determine the who can cook anything anytime, and who got Smoked!