Inferno
Felicity Jones joins Tom Hanks as Langdon follows Dante-inspired clues to stop a deadly virus in this installment of the thrilling saga.
Felicity Jones joins Tom Hanks in this installment of the thrilling saga as Sienna Brooks, a young doctor who helps an amnesiac Robert Langdon follow a trail of clues inspired by Dante's Inferno to stop a deadly virus.