The Mauritanian
When Mohamedou Ouid Slahi is imprisoned in Guantanamo Bay, Lawyer Hollander discovers shocking conspiracy embedded within the American legal system.
Mohamedou Ouid Slahi is imprisoned in Guantanamo Bay by the US without due process for the attacks of 9/11. Lawyer Hollander discovers the shocking conspiracy that is embedded deep within the American legal system.