Ben-Hur
The epic story of Prince Ben-Hur, who is falsely accused of treason by his adopted brother and forced to live as a slave.
The epic story of Judah Ben-Hur, a prince falsely accused of treason by his adopted brother Messala, an officer in the Roman army. Stripped of his title, separated from his family and the woman he loves, Judah is forced into slavery.