Angels & Demons
What terrifying discovery would make the Vatican turn to Robert Langdon, the man who cracked history's most controversial code?
After "The Da Vinci Code," Tom Hanks reprises his role as Professor Robert Langdon, who now must rush against the clock to discover the secrets of the Iluminati, a shadowy ancient society that plans to attack the Vatican.