Bex Hunter's Dangerous Plan
When one of Aunt Laura's delivery boys falls sick, Lucio and Chitundu volunteer to fill in. But one order comes from the POACHERS' BASE, where Lucio and Chitundu learn of Bex Hunter's plan to merge Earth and Dino Earth.