Battle Of The Baddest Dinos
The team investigates why some Archeopteryxes fly over the forest. The battle between a Tarbosaurus and a Spinosaurus threatens a nest. When they intervene, the dinos transform into Armadosaurs and attack. The Archeopteryx help the team.