The Classmate Lost in Dino Earth
When Lucio is spotted by a classmate, Steven, while suiting up in his Dino Suit, he must try and avoid the guy who's desperate to "unmask" him; unfortunately in his quest to expose Lucio, Steven ends up on Dino Earth.