Legendarna kraljica
Aemond postaje sve hirovitiji, Larys planira bijeg, a Alicent je sve zabrinutija u vezi s Helaeninom sigurnošću. Osnažena novom moći, Rhaenyra traži kako iskoristiti prednost.