Surfanje po SAD-u
Idemo na surfanje! Brett izrađuje mobilnu trgovinu surferskom opremom za prijatelja Aleca. Obnavlja dotrajali kombi i oprema ga povišenim ležajem te prostorom za daske za surfanje.