Psići u ophodnji: Film
Kad njihov suparnik Humdinger postane gradonačelnik Adventure Cityja, Ryder i ostatak naših omiljenih psića bacaju se ukoštac s novim izazovom.
Kada njihov suparnik Humdinger postane gradonačelnik Adventure Cityja i počne raditi dar-mar, Ryder i ostatak naših omiljenih psića bacaju se ukoštac s novim izazovom. U toj im misiji pomaže nova saveznica, lukava jazavčarka Liberty.