Kombi za prodaju hrane
Brett Lewis, vlasnik tvrtke Chewy Design Co., preuređuje stari poštanski kombi u dom. Preinačuje i meksički mobilni restoran za kuhara Rolanda koji će ga izvesti na otvorenu cestu.